3.G

Domácí úkol LP (domácí laboratorní práce z fyziky):

Protokol k domácí laboratorní úloze z fyziky LP6 (soubor ke stažení ve formátu MS Word) obsahuje potřebnou teorii, seznam pomůcek i nachystanou tabulku. Je třeba provést příslušná měření, zpracovat do tabulky, provést a zapsat výpočty a vytvořit příslušný graf (vložit do textu za výpočty). Také samozřejmě doplníš vhodný závěr.

S horkou vodou pracuj opatrně! Neohřívej vodu jen pro samotné měření, vařící vodu použij na přípravu dobrého čaje (například bylinkového na zvýšení imunity)!

Vypracovaný protokol pošli na můj mail. Soubor s protokolem pojmenuj LP6_Prijmeni.docx (nebo podobně) a nezapoměň při ukládání nahradit v položce Autoři: text „Chybí autor“ svým jménem a příjmením.

Termín: do Velikonoc – zas tak moc to nespěchá :)


Domácí úkol F4 (dobrovolný, do 27. března, 18.00 hodin):

Zkus vyřešit početní úlohy: Teplo, výpočty 1 – www.skolasnadhledem.cz/game/2485 a Změna vnitřní energie konáním práce – www.skolasnadhledem.cz/game/2487. Na můj školní mail pošli zprávu, s jakým výsledkem jsi on-line cvičení absolvoval (jako přílohu připoj podepsaný snímek obrazovky).


Domácí úkol F3 (do 25. března, 18.00 hodin):

Procvič ci a zopakuj: Veličiny, značky jednotky – www.skolasnadhledem.cz/game/2483, vnitřní energie – www.skolasnadhledem.cz/game/2482, teplo a grafy – www.skolasnadhledem.cz/game/2484. Na můj školní mail pošli zprávu (společně s úkolem M3), s jakým výsledkem jsi tato cvičení absolvoval napoprvé, a které z nich ti přišlo nejtěžší.


Domácí úkol M3 (do 25. března, 18.00 hodin):

Tečna z bodu ke kružnici: Na stranách 34 až 36 v učebnici je podrobný návod, jak sestrojit tečny ke kružnici z bodu, který leží vně kružnice. Podle tohoto postupu vyřeš příklad 4 ze strany 36. Dále najdeš na straně 37 řešený příklad 1, podle kterého můžeš vyřešit příklad 7 na téže straně. Rýsování (příklad 4) i výpočty (příklad 7) prověď na jeden papír, vyfoť (naskenuj) a pošli jako přílohu mailu (společně s úkolem F3).


Domácí úkol F2 (do 18. března):

Otevří si stránku www.skolasnadhledem.cz/game/2495 a proveď předepsané úkoly. Výsledek zaznamenej jako snímek obrazovky a vepiš svoje jméno a datum (viz obrázek níže). Pošli jako přílohu na můj školní mail.


Domácí úkol F1 (do 17. března, 18.00 hodin):

Otevří si stránku www.skolasnadhledem.cz/game/2494 a proveď předepsané úkoly. Na můj školní mail pošli zprávu, s jakým výsledkem jsi on-line cvičení absolvoval.


Domácí úkol M1 (dobrovolný):

Doplň v tabulkovém procesoru vhodnými vzorci tabulku Slovní úloha o pohybu (zadání).xlsx tak, aby pro libovolná vstupní data (čas startu a rychlosti Aleše a Bedřicha) bylo vypočteno, za jak dlouho (buňky D9, B10 a D10) a kde (buňka D11) Bedřich Aleše dohoní. V případě, že ho dohonit nemůže (je pomalejší popř. vyrazil dříve větší rychlostí), mělo by být zobrazeno (buňka D8), že ho nedožene.


Domácí úkol M2 (dobrovolný):

Připrav prezentaci o historii čísla Pí. Inspirovat se můžeš například zde: www.slideshare.net (tato prezentace ale není zdaleka dokonalá, jistě zvládneš lepší).

Termín odevzdání není stanoven, až to budeš mít hotové, pošleš. Možno průběžně doplňovat a vylepšovat... :)

 

Posíláte-li domácí úkol e-mailem, je slušností a samozřejmostí napsat průvodní text a vyplnit předmět zprávy! Zprávy bez průvodního textu a předmětu  se mi zobrazují jako spam a příslušné úkoly by nemusely být uznány.

 
Připrav prezentaci na téma Jehla, linkovaný papír a číslo Pí.

Více zde: https://em-mafy.webnode.cz/domaci-ukoly/a8-g/
Připrav prezentaci na téma Jehla, linkovaný papír a číslo Pí.

Více zde: https://em-mafy.webnode.cz/domaci-ukoly/a8-g/
Připrav prezentaci na téma Jehla, linkovaný papír a číslo Pí.

Více zde: https://em-mafy.webnode.cz/domaci-ukoly/a8-g/